...jest pusty
Axial SCX10 Dingo został zaprojektowany w taki sposób aby połączyć dwie cechy: wierny wygląd samochodu który posłużył za wzór oraz potencjał profesjonalnego samochodu zawodniczego. Dzięki temu auto jest zarówno wiernie odtworzone jak i zachwyca jakością użytych materiałów.
Dingo to gratka dla wszystkich entuzjastów terenowej wspinaczki.
Cechy auta:
Stalowa rama
Kilka opcji zamontowania amortyzatorów
Kilka opcji zamontowania pakietu
Sprzęgło poślizgowe
Zamykane szczelne pudełko na odbiornik
Przeniesienie napędu oraz dyfrerencjały z zawodniczego AX10
Opony 1.9 Ripsaw
Felgi Walker Evans Racing
Blokada dyferencjału
Wały napędowe WB8
Osie w powyższym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest znacznie wydłużona żywotność osi.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Podwozie wyposażono w system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala od zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie wydłużona.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby przesunąć środek ciężkości blisko nawierzchni. Zakres przełożeń może być regulowany od 15:1 aż do 74:1, dzięki użyciu różnych kół zębatych nie pogarszając wydajności.
Sprzęgło ślizgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
W naszym SCX10 założono profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Z kolei opony 1.9 Ripsaw™ o agresywnym wzorze bieżnika, są formowane z wysokiej jakości mieszanki R35 o bardzo dobrej przyczepności.
Olejowe amortyzatory w SCX10 posiadają sprężyny, które pomogą zapewnić maksymalną wydajność przy jeździe off-road. Pozwalają też na ich regulacje m.in. miękkości czy skoku amortyzatorów do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Auto posiada możliwość zamontowania świateł LED włączanych przez główny włącznik zasilania.
Dingo to gratka dla wszystkich entuzjastów terenowej wspinaczki.
Cechy auta:
Osie w powyższym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest znacznie wydłużona żywotność osi.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Podwozie wyposażono w system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala od zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie wydłużona.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby przesunąć środek ciężkości blisko nawierzchni. Zakres przełożeń może być regulowany od 15:1 aż do 74:1, dzięki użyciu różnych kół zębatych nie pogarszając wydajności.
Sprzęgło ślizgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
W naszym SCX10 założono profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Z kolei opony 1.9 Ripsaw™ o agresywnym wzorze bieżnika, są formowane z wysokiej jakości mieszanki R35 o bardzo dobrej przyczepności.
Olejowe amortyzatory w SCX10 posiadają sprężyny, które pomogą zapewnić maksymalną wydajność przy jeździe off-road. Pozwalają też na ich regulacje m.in. miękkości czy skoku amortyzatorów do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Auto posiada możliwość zamontowania świateł LED włączanych przez główny włącznik zasilania.
- Rostaw osi: 290mm
- Szerokość: 227mm
- Wysokość: 227mm
- Waga: 1.72 kg (bez elektorniki)
- Prześwit: 68mm
- Długość: 457mm
- Długość: 457 mm
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakietu np. GPX Greenbox z zasilaczem
- Aparatura 2,4GHz
- Serwomechanizm
- Regulator obrotów
- Silnik klasy 540/550
- Baterie AA do nadajnika
- Klej cyjanoakrylowy np. Magic Glue
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakietu np. GPX Greenbox z zasilaczem
- Aparatura 2,4GHz
- Serwomechanizm
- Regulator obrotów
- Silnik klasy 540/550
- Baterie AA do nadajnika
- Klej cyjanoakrylowy np. Magic Glue
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Informacje
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją