...jest pusty
Axial SCX10 został zaprojektowany w taki sposób aby połączyć dwie cechy: wierny wygląd samochodu który posłużył za wzór oraz potencjał profesjonalnego samochodu zawodniczego. Dzięki temu auto jest zarówno wiernie odtworzone, ale jego osiągi mogą zawstydzić takie znane modele jak np 2.2 AX10 Skorpion. SCX10 posiada te same osie i przełożenie napędu co AX Scorpion, ale został zbudowany dużo bardziej realistycznie, z zachowaniem wszystkich proporcji.
Auto posiada płytę podłogową SCX10, którą zna każdy zawodnik startujący w trialu. Na jej podstawie powstają na świecie najlepsze modele zawodnicze - jest to gratka dla wszystkich entuzjastów terenowej wspinaczki.
Osie w powyższym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest znacznie wydłużona żywotność osi.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Geometria zawieszenia wykorzystuje system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Silnik Axial 27T klasy 550, dostarcza ogromnej mocy podczas pokonywania przeszkód i najazdów oraz zapewnia niesamowite przyśpieszenie auta gdy tylko można przycisnąć gaz do końca.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala on zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie wydłużona.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby przesunąć środek ciężkości blisko nawierzchni. Skala przełożenia może być regulowana od 15:1 aż do 74:1, a dzięki użyciu wielu różnych kół zębatych nie pogarsza to wydajności. Możemy używać zarówno biegów o wysokich prędkościach, jak i tych niższych - idealnych do wspinaczki.
Sprzęgło ślizgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
W naszym SCX10 założono profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Z kolei opony 1.9 Ripsaw™ o agresywnym wzorze bieżnika, są formowane z wysokiej jakości mieszanki R35 o bardzo dobrej przyczepności.
Olejowe amortyzatory w SCX10 posiadają sprężyny, które pomogą zapewnić maksymalną wydajność przy jeździe off-road. Pozwalają też na ich regulacje m.in. miękkości czy sposobu zamontowania amortyzatorów do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Auto posiada dwie białe diody LED z przodu oraz dwie czerwone z tyłu, włączane przez główny włącznik zasilania. Diody świecą bardzo mocna, dzięki czemu nocne wyprawy staną się prawdziwą frajdą.
Nadajnik dwukanałowy AX-3 2,4 GHz z uchwytem pistoletowy został wyposażony w wskaźnik baterii informujący o stanie rozładowania baterii.
Ten lekki, kompaktowy odbiornik ze wskaźnikiem LED i przyciskiem bindowania sprawia, że konfiguracja jest banalnie prosta.
Regulator obrotów Axial AE-2 został opracowany we współpracy z topową firmą Castle Creations czego owocem jest m.in. funkcja LiPo cuttoff zabezpieczającą akumultor LiPo przez zbytnim rozładowaniem. ESC posiada wtyczkę Tamiya oraz może zostać indywidualnie zaprogramowane poprzez Castle Link™ USB Kit (do zakupienia osobno).
Auto posiada płytę podłogową SCX10, którą zna każdy zawodnik startujący w trialu. Na jej podstawie powstają na świecie najlepsze modele zawodnicze - jest to gratka dla wszystkich entuzjastów terenowej wspinaczki.
Osie w powyższym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest znacznie wydłużona żywotność osi.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Geometria zawieszenia wykorzystuje system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Silnik Axial 27T klasy 550, dostarcza ogromnej mocy podczas pokonywania przeszkód i najazdów oraz zapewnia niesamowite przyśpieszenie auta gdy tylko można przycisnąć gaz do końca.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala on zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie wydłużona.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby przesunąć środek ciężkości blisko nawierzchni. Skala przełożenia może być regulowana od 15:1 aż do 74:1, a dzięki użyciu wielu różnych kół zębatych nie pogarsza to wydajności. Możemy używać zarówno biegów o wysokich prędkościach, jak i tych niższych - idealnych do wspinaczki.
Sprzęgło ślizgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
W naszym SCX10 założono profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Z kolei opony 1.9 Ripsaw™ o agresywnym wzorze bieżnika, są formowane z wysokiej jakości mieszanki R35 o bardzo dobrej przyczepności.
Olejowe amortyzatory w SCX10 posiadają sprężyny, które pomogą zapewnić maksymalną wydajność przy jeździe off-road. Pozwalają też na ich regulacje m.in. miękkości czy sposobu zamontowania amortyzatorów do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Auto posiada dwie białe diody LED z przodu oraz dwie czerwone z tyłu, włączane przez główny włącznik zasilania. Diody świecą bardzo mocna, dzięki czemu nocne wyprawy staną się prawdziwą frajdą.
Nadajnik dwukanałowy AX-3 2,4 GHz z uchwytem pistoletowy został wyposażony w wskaźnik baterii informujący o stanie rozładowania baterii.
Ten lekki, kompaktowy odbiornik ze wskaźnikiem LED i przyciskiem bindowania sprawia, że konfiguracja jest banalnie prosta.
Regulator obrotów Axial AE-2 został opracowany we współpracy z topową firmą Castle Creations czego owocem jest m.in. funkcja LiPo cuttoff zabezpieczającą akumultor LiPo przez zbytnim rozładowaniem. ESC posiada wtyczkę Tamiya oraz może zostać indywidualnie zaprogramowane poprzez Castle Link™ USB Kit (do zakupienia osobno).
- Rostaw osi: 313mm
- Szerokość: 227mm
- Wysokość: 150mm
- Waga: 1814g
- Prześwit: 68mm
- Długość: 457mm
- Radio: 2 kanałowe 2.4Ghz
- Silnik: 27T 550 Size
- Stalowa rama
- Kilka opcji zamontowania pakietu
- Przeniesienie napędu oraz dyferencjały z zawodniczego AX10 Scorpion
- Model samochodu rc Axial SCX10 Honcho Trial RTR z radiem 2.4GHz.
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakiety np. GPX Greenbox z zasilaczem
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakiety np. GPX Greenbox z zasilaczem
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Informacje
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją