... is empty
Front pageSAMOLOTY RCSamolot 27% EXTRA 330S 3D
Doskonałe właściwości lotne, unikalny profil, precyzja reakcji - to najczęstsze opinie o jednym z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych modeli samolotów do akrobacji ekstremalnej - Extry 330S. Teraz dzięki doskonale znanemu amerykańskiemu producentowi najwyższej klasy modeli zdalnie sterowanych - firmie Great Planes Model Mfg. , pod stery modelarzy trafia "Extra wykonany, Extra latający i Extra wyglądający" model 27% EXTRA 330S z ekskluzywnej serii "Performace" w skali 1/4 i w doskonale wykonanej wersji ARF . Ten gotowy do lotu po 20-24 godzinach składania model, zupełnie jak w przypadku oryginalnej Extry 330S firmy Extra Aircraft, zadziwia wszystkich lekkością prowadzenia, niezwykłą precyzją i szybkością reakcji na stery, a także niską minimalną prędkością przelotową, szczególnie użyteczną przy lądowaniach. Tak jak często mawiają między sobą modelarze, "jest to model który ma w sobie coś extra".
Jak zwykle w wypadku modeli GP, otrzymujemy model zbudowany z najwyższej klasy materiałów, charakteryzujących się najlepszym stosunkiem masy do sztywności, aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość nawet przy największych przeciążeniach w powietrzu. Na uwagę zasługuje również specjalna, nieco zmieniona w porównaniu do innych modeli tej klasy struktura użebrowania drewnianego kadłuba i konstrukcyjnych skrzydeł, a także specjalnej techniki wypełniania kadłuba gdzie górna (odwłokowa) oraz spodnia jego część zbudowana została z wykorzystaniem specjalnie wymodelowanej sztywnej pianki która obłożona została warstwą drewna balsowego - dzięki takiemu rozwiązaniu model nie tylko świetnie wygląda, ale i posiada dodatkowe (lekkie) wzmocnienie tak potrzebne przy np. amortyzacji uderzeń. Kompletna "Paczka" z drobnymi akcesoriami niezbędnymi do skompletowania zestawu została oczywiście zawarta w zestawie, a więc nie będzie potrzeby korzystania z własnych popychaczy, orczyków, śrub, podkładek itd. Producent przewidział również dostępność części zamiennych do modelu, które można zamówić w naszym sklepie na specjalne zamówienie.
Rasowego, sportowego wyglądu dodaje precyzyjnie wymodelowana laminatowa pokrywa silnika, błyszczący aluminiowy kołpak, laminatowe owiewki kół oraz gotowe kompozytowe podwozie. Łatwe do zainstalowania i demontażu, jednoczęściowe skrzydła mocowane do kadłuba za pomocą mocnych kołków i śrub znacząco obniżają masę modelu (nie ma potrzeby montowana ciężkich rur-prowadnic dla bagnetów czy rur mocujących skrzydła do kadłuba. Kompletne podwozie ogonowe połączone ze sterem kierunku zapewnia natomiast dobrą stabilizację modelu przy lądowaniach, a także umożliwia łatwe sterowanie po płycie lotniska. Po zdemontowaniu kabiny uzyskuje się dostęp do serw i innego osprzętu elektronicznego montowanego w kadłubie, a także do zbiornika paliwa i śrub mocujących skrzydła. Pokrycie modelu, do którego użyto najwyższej jakości sztywnej folii termokurczliwej w ciekawym malowaniu zapewnia zarówno doskonałą aerodynamikę i właściwą sztywność, ale również zabezpiecza konstrukcję modelu przed paliwem, brudem czy drobnymi uszkodzeniami fizycznymi.
Niezależnie od tego, czy chcemy ustawić model bardziej "łagodnie" lub "agresywnie", EXTRA 330S doskonale spisze się w każdej roli. Dzięki możliwości ustawienia olbrzymiego wręcz wychyłu lotek i sterów (szczególnie ogonowego steru kierunku), modelarz uzyskuje możliwość dopasowania charakterystyki modelu do własnych wymagań. Profilowane ogonowe stery wysokości i kierunku, oprócz nadaniu sylwetce bardziej rasowego wyglądu, doskonale sprawdzają się w powietrzu, szczególnie podczas akrobacji przy wysokiej prędkości. Dzięki wspomnianej już niskiej minimalnej prędkości przelotowej a także możliwości "spokojnego" ustawienia modelu, EXTRA 330S jest doskonałym wyborem dla (doświadczonych już) modelarzy chcących "zadebiutować" w skali gigant, i awansować z mniejszych modeli akrobacyjnych (np. akrobatek serii U-CAN-DO 46 lub DAZZLER również wyposażonych w gruby profil skrzydła).
Właściwą reakcję sterów i odpowiednią moc przy wychyleniach zapewnia umiejętne rozwiązanie kwestii przenoszenia ruchu serw na lotkę. Montowane bezpośrednio "na krótko" popychacze steru kierunku oparte na dwóch odwrotnie pracujących serwach pracujących w systemie "pull/pull" zapewniają absolutnie najlepszą sztywność i precyzję pracy steru, przy jednocześnie doskonałej szybkości reakcji..
Uwaga ! Pilot widoczny na zdjęciach nie jest dołączany fabrycznie do zestawu.
Jak zwykle w wypadku modeli GP, otrzymujemy model zbudowany z najwyższej klasy materiałów, charakteryzujących się najlepszym stosunkiem masy do sztywności, aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość nawet przy największych przeciążeniach w powietrzu. Na uwagę zasługuje również specjalna, nieco zmieniona w porównaniu do innych modeli tej klasy struktura użebrowania drewnianego kadłuba i konstrukcyjnych skrzydeł, a także specjalnej techniki wypełniania kadłuba gdzie górna (odwłokowa) oraz spodnia jego część zbudowana została z wykorzystaniem specjalnie wymodelowanej sztywnej pianki która obłożona została warstwą drewna balsowego - dzięki takiemu rozwiązaniu model nie tylko świetnie wygląda, ale i posiada dodatkowe (lekkie) wzmocnienie tak potrzebne przy np. amortyzacji uderzeń. Kompletna "Paczka" z drobnymi akcesoriami niezbędnymi do skompletowania zestawu została oczywiście zawarta w zestawie, a więc nie będzie potrzeby korzystania z własnych popychaczy, orczyków, śrub, podkładek itd. Producent przewidział również dostępność części zamiennych do modelu, które można zamówić w naszym sklepie na specjalne zamówienie.
Rasowego, sportowego wyglądu dodaje precyzyjnie wymodelowana laminatowa pokrywa silnika, błyszczący aluminiowy kołpak, laminatowe owiewki kół oraz gotowe kompozytowe podwozie. Łatwe do zainstalowania i demontażu, jednoczęściowe skrzydła mocowane do kadłuba za pomocą mocnych kołków i śrub znacząco obniżają masę modelu (nie ma potrzeby montowana ciężkich rur-prowadnic dla bagnetów czy rur mocujących skrzydła do kadłuba. Kompletne podwozie ogonowe połączone ze sterem kierunku zapewnia natomiast dobrą stabilizację modelu przy lądowaniach, a także umożliwia łatwe sterowanie po płycie lotniska. Po zdemontowaniu kabiny uzyskuje się dostęp do serw i innego osprzętu elektronicznego montowanego w kadłubie, a także do zbiornika paliwa i śrub mocujących skrzydła. Pokrycie modelu, do którego użyto najwyższej jakości sztywnej folii termokurczliwej w ciekawym malowaniu zapewnia zarówno doskonałą aerodynamikę i właściwą sztywność, ale również zabezpiecza konstrukcję modelu przed paliwem, brudem czy drobnymi uszkodzeniami fizycznymi.
Niezależnie od tego, czy chcemy ustawić model bardziej "łagodnie" lub "agresywnie", EXTRA 330S doskonale spisze się w każdej roli. Dzięki możliwości ustawienia olbrzymiego wręcz wychyłu lotek i sterów (szczególnie ogonowego steru kierunku), modelarz uzyskuje możliwość dopasowania charakterystyki modelu do własnych wymagań. Profilowane ogonowe stery wysokości i kierunku, oprócz nadaniu sylwetce bardziej rasowego wyglądu, doskonale sprawdzają się w powietrzu, szczególnie podczas akrobacji przy wysokiej prędkości. Dzięki wspomnianej już niskiej minimalnej prędkości przelotowej a także możliwości "spokojnego" ustawienia modelu, EXTRA 330S jest doskonałym wyborem dla (doświadczonych już) modelarzy chcących "zadebiutować" w skali gigant, i awansować z mniejszych modeli akrobacyjnych (np. akrobatek serii U-CAN-DO 46 lub DAZZLER również wyposażonych w gruby profil skrzydła).
Właściwą reakcję sterów i odpowiednią moc przy wychyleniach zapewnia umiejętne rozwiązanie kwestii przenoszenia ruchu serw na lotkę. Montowane bezpośrednio "na krótko" popychacze steru kierunku oparte na dwóch odwrotnie pracujących serwach pracujących w systemie "pull/pull" zapewniają absolutnie najlepszą sztywność i precyzję pracy steru, przy jednocześnie doskonałej szybkości reakcji..
- Skala: 1/4
- Rozpiętość skrzydeł: 2025mm
- Powierzchnia skrzydeł: 77,9 dm2
- Masa modelu gotowego do lotu: 6100 - 7000g
- Obciążenie skrzydeł: 79 - 90 g/dm2
- Długość kadłuba: 1980mm
- Zalecany napęd: mocny 2-takt o pojemności 26-30 cm 3 (1.60 - 1.80) lub silnik benzynowy o pojemności 32 - 45 cm3. Możliwa również instalacja silnika bezszczotkowego, np. AXI serii 5330/xx lub 5345/xx z odpowiednim regulatorem i mocnym pakietem akumulatorów
- Zalecane radio: rozbudowane, min. 6-kanałowe radio z 7 serwami typu "Standard" (1 standardowe + 6 mocnych, metalowych serwomechanizmów o dużej mocy)
Uwaga ! Pilot widoczny na zdjęciach nie jest dołączany fabrycznie do zestawu.
- Radio: min. 6 kanałowe z mikserem Elevon
- Odbiornik 6 kanałowy: np. Jeti - REX 6 JBC 35 MHz
- Silnik: np. SuperTigre G-140 (2300 Mk II) Ring
- Śmigło: Master Airscrew 18x6 CLASSIC
- Paliwo: TORNADO FUEL 10 5L
- Pakiet do zasilania odbiornika: np. Sanyo 6V NiMH 2700 mAh
- Serwomechanizmy: 7 serwa typu standard np. Tower Pro sg -5010
- Oprzyrządowanie do modeli spalinowych, ładowarka do pakietu, narzędzia, kleje itp: klej cyjanoakrylowy Joker, przyspieszacz do klejów CA Joker, Great Planes - Żywica Epoxy 6 min oraz 30 min (256g), szpachlówka do balsy w kolorze białym - Hobbico (237 ml)
- Radio: min. 6 kanałowe z mikserem Elevon
- Odbiornik 6 kanałowy: np. Jeti - REX 6 JBC 35 MHz
- Silnik: np. SuperTigre G-140 (2300 Mk II) Ring
- Śmigło: Master Airscrew 18x6 CLASSIC
- Paliwo: TORNADO FUEL 10 5L
- Pakiet do zasilania odbiornika: np. Sanyo 6V NiMH 2700 mAh
- Serwomechanizmy: 7 serwa typu standard np. Tower Pro sg -5010
- Oprzyrządowanie do modeli spalinowych, ładowarka do pakietu, narzędzia, kleje itp: klej cyjanoakrylowy Joker, przyspieszacz do klejów CA Joker, Great Planes - Żywica Epoxy 6 min oraz 30 min (256g), szpachlówka do balsy w kolorze białym - Hobbico (237 ml)
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.
Information
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją