... is empty
Saito Seisakusho Co. Ltd. to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i poważanych modelarskich firm na świecie. Ten Japoński producent najwyższej klasy 4-taktowych silników lotniczych, już od ponad 50 lat zaopatruje w swoje produkty modelarzy z całego świata.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Saito Seisakusho Co. Ltd to również pierwszy na świecie producent 4-taktowych modelarskich silników benzynowych. Prezentowany FG-36 to jeden z 4 motorów benzynowych w aktualnej ofercie tego producenta.
Silnik benzynowy Saito FG-36 to stworzony z myślą o modelach lotniczych, 4-taktowa jednostka przy której tworzeniu położono nacisk przede wszystkim na maksymalne osiągi silnika, zmniejszenie jego wagi oraz zapewnienie niezrównanej trwałości. Konstrukcja silnika została oparta na żarowej jednostce FA-220 "Zeus", która dodatkowo została doposażona w nowy gaźnik z pompą, elektroniczny układ zapłnonowy oraz mini świecę iskrową, zaprojektowaną specjalnie dla silników Saito.
Podobnie jak przy silnikach żarowych, podobnie i tu producent postawił na jakość. Wyłożony od środka utwardzonym chromem cylinder w którym porusza się tłok został zintegrowany z głowicą, dzięki czemu poprawiowo chłodzenie, znacznie zmniejszono masę i zniwelowano jakiekolwiek objawy nierównej, zakłóconej pracy (występujących czasem gdy elementy tłok-cylinder-uszczelka-głowica nie są ze sobą dobrze spasowane). Tłok, zbudowany ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu wyposażono również w pierścień poprawiający kompresję. Korbowód odlany z utwardzonego aluminium połączono z wyjątkowo wytrzymałym na uszkodzenia wałem korbowym wykonanym ze staliwa chromowo-molibdenowego, podobnie jak w wersji żarowej opartym na dwój najwyższej jakości łożyskach kulkowych.
Silnik FG-36 to najmocniejszy benzynowy silnik 4-taktowy w ofercie tego japońskiego producenta. Generujący 3 KM silnik zakręci nawet 20-calowym śmigłem, lekko podrywając do góry nawet 10-12 kilogramowe modele, pobierając przy tym średnio ok. 30 ml paliwa na każdą minutę lotu (przy 1-litrowym zbiorniku oznacza to nawet ponad pół godziny latania !). FG-36, bazowany na słynnym "Zeusie", czyli FA-220, podobnie jak jego model bazowy przeznaczony jest do pracy w modelach gigantów (klasy 1.40 i 1.80) i pomimo większej masy własnej, radzi sobie doskonale, szczególnie z największymi w zakresie, 20-calowymi śmigłami. Pracuje przy tym zdecydowanie równiej i stabilniej od 2-taktowych silników benzynowych dostępnych na rynku.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Saito Seisakusho Co. Ltd to również pierwszy na świecie producent 4-taktowych modelarskich silników benzynowych. Prezentowany FG-36 to jeden z 4 motorów benzynowych w aktualnej ofercie tego producenta.
Silnik benzynowy Saito FG-36 to stworzony z myślą o modelach lotniczych, 4-taktowa jednostka przy której tworzeniu położono nacisk przede wszystkim na maksymalne osiągi silnika, zmniejszenie jego wagi oraz zapewnienie niezrównanej trwałości. Konstrukcja silnika została oparta na żarowej jednostce FA-220 "Zeus", która dodatkowo została doposażona w nowy gaźnik z pompą, elektroniczny układ zapłnonowy oraz mini świecę iskrową, zaprojektowaną specjalnie dla silników Saito.
Podobnie jak przy silnikach żarowych, podobnie i tu producent postawił na jakość. Wyłożony od środka utwardzonym chromem cylinder w którym porusza się tłok został zintegrowany z głowicą, dzięki czemu poprawiowo chłodzenie, znacznie zmniejszono masę i zniwelowano jakiekolwiek objawy nierównej, zakłóconej pracy (występujących czasem gdy elementy tłok-cylinder-uszczelka-głowica nie są ze sobą dobrze spasowane). Tłok, zbudowany ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu wyposażono również w pierścień poprawiający kompresję. Korbowód odlany z utwardzonego aluminium połączono z wyjątkowo wytrzymałym na uszkodzenia wałem korbowym wykonanym ze staliwa chromowo-molibdenowego, podobnie jak w wersji żarowej opartym na dwój najwyższej jakości łożyskach kulkowych.
Silnik FG-36 to najmocniejszy benzynowy silnik 4-taktowy w ofercie tego japońskiego producenta. Generujący 3 KM silnik zakręci nawet 20-calowym śmigłem, lekko podrywając do góry nawet 10-12 kilogramowe modele, pobierając przy tym średnio ok. 30 ml paliwa na każdą minutę lotu (przy 1-litrowym zbiorniku oznacza to nawet ponad pół godziny latania !). FG-36, bazowany na słynnym "Zeusie", czyli FA-220, podobnie jak jego model bazowy przeznaczony jest do pracy w modelach gigantów (klasy 1.40 i 1.80) i pomimo większej masy własnej, radzi sobie doskonale, szczególnie z największymi w zakresie, 20-calowymi śmigłami. Pracuje przy tym zdecydowanie równiej i stabilniej od 2-taktowych silników benzynowych dostępnych na rynku.
- Pojemność: 36,3cm
- Średnica tłoka: 38mm
- Skok tłoka: 32mm
- Masa silnika: 1245g
- Masa tłumika: 85g
- Masa łoża montażowego: 265g
- Masa układu zapłonowego: 135g
- Zakres obrotów: 1,700 - 9,000 obr/min
- Max.obroty bez obciążenia: nie zaleca się przekraczania 8,500 obr/min
- Konsumpcja paliwa: ok. 30 ml/1 min. przy otwartej przepustnicy 8,500 obr/min
- Moc wyjściowa: 3,0KM
- Ciąg statyczny przy APC 17 x 10: 5,7kg
- Ciąg statyczny przy APC 17 x 13: 5,4kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 19 x 8: 6,5kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 19 x 10: 7,0kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 20 x 8: 7,5kg
- Ciąg statyczny przy Mejzlik 18 x 8: 6,8kg
- Ciąg statyczny przy Mejzlik 19 x 8: 7,0kg
- Zalecane śmigła: 17 x 10 > 20 x 8
- Zalecane paliwo: Objętościowa mieszanina benzyny z olejem w stos. 20:1 (standard) lub 30:1
- Pobór prądu (układ zapłonowy): 200 mAh / 15 min
- Silnik benzynowy Saito FG-36
- Aluminiowe łoże montażowe
- Tłumik + regulowane kolanko
- Świeca Saito mini
- Elektroniczny aparat zapłonowy
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.
Information
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją