... je prázdný
Model Axial SCX10 Wrangler Unlimited Rubicon powstał przy współpracy ze znaną firmą Jeep®, czego wynikiem jest piękna replika JEEP'a Wranglera w skali 1:10. Axial Wrangler to gratka dla wszystkich entuzjastów terenowej wspinaczki. Auto posiada płytę podłogową SCX10, którą zna każdy zawodnik startujący w trialu. Na jej podstawie powstają na świecie najlepsze modele zawodnicze.
Prezentowany model SCX10 Jeep Wrangler to wersja KIT.
Osie w prezentowanym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest wydłużona żywotność osi.
Konstrukcja modelu bazuje na płycie podłogowej SCX10 - zbudowanej z profili z wytrzymałej stali połączonych śrubami. Poprzeczne łączenia ramy nadają konstrukcji sztywność podwozia i zmniejszają jego skręcalność. Profil został tak dobrany by zredukować możliwość zawieszenia się auta w trudnym terenie. Poza tym uproszczona konstrukcja sprawia, że konserwacja czy montaż są szybkie i łatwe.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Geometria zawieszenia wykorzystuje system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala od zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie dłuższa.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby środek ciężkości był jak najniżej. Skala przełożenia może być regulowana od 15:1 aż do 74:1, a dzięki użyciu wielu różnych kół zębatych nie pogarsza to wydajności. Możemy używać zarówno biegów o wysokich prędkościach, jak i tych niższych - idealnych do wspinaczki.
zgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
Wrangler posiada profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Axial Warngler wyposażony jest w markowe opony Trepador znanej firmy Maxxis. Większy profil niż np. w 1.9 Ripsaw™, zapewnia większy prześwit auta, lepszą absorpcje nierówności. Wysoka jakości mieszanki R35 zapewnia bardzo dobrą przyczepność podczas jazdy.
Olejowe amortyzatory w SCX10 posiadają sprężyny, które pomogą zapewnić maksymalną wydajność przy jeździe off-road. Pozwalają też na ich regulacje m.in. miękkości czy sposobu zamontowania amortyzatorów do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Zderzaki, zarówno przedni jak i tylny to licencjonowane zderzaki Poison Spyder są tak skonstruowane, że nie przeszkadzają przy stromych podjazdach. Dodatkowo profil zderzaków ma otwory w których możemy zamontować diody LED.
Jako, że wytrzymałość jest bardzo ważna w autach off-road'owych, w modelu zastosowano nadkola Poison Spyder, które chronią auto przed uszkodzeniami, zwiększają prześwit opon oraz nadają mu agresywny wygląd.
Tylni zderzak posiada realistyczny uchwyt na koło zapasowe, który sprawia, że można je szybko i łatwo wypiąć.
SCX10 Wrangler został zbudowany z uwzględnieniem przeróżnych szczegółów odnoszących się do jego większego odpowiednika. Lusterka, kierownica, drążek zmiany biegów oraz wiele innych elementów samochodu zostało wiernie odwzorowanych.
Prezentowany model SCX10 Jeep Wrangler to wersja KIT.
Osie w prezentowanym aucie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały czy spiekana skrzynia dyferencjału - rezultatem tego jest wydłużona żywotność osi.
Konstrukcja modelu bazuje na płycie podłogowej SCX10 - zbudowanej z profili z wytrzymałej stali połączonych śrubami. Poprzeczne łączenia ramy nadają konstrukcji sztywność podwozia i zmniejszają jego skręcalność. Profil został tak dobrany by zredukować możliwość zawieszenia się auta w trudnym terenie. Poza tym uproszczona konstrukcja sprawia, że konserwacja czy montaż są szybkie i łatwe.
Dyferencjał wykonany został z bardzo dużą dokładnością, dzięki użyciu metalu spiekanego o podwyższonych właściwościach metalurgicznych. Konstrukcja jest jednocześnie prosta i niezawodna, ale także idealnie wyważona.
Geometria zawieszenia wykorzystuje system 4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Pokrywa ochronna utrzymuje kurz, brud i inne zanieczyszczenia z dala od zębatek i przekładni. Sprawia to, że układ napędowy pracuje cicho i płynnie a jego żywotność jest znacznie dłuższa.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby środek ciężkości był jak najniżej. Skala przełożenia może być regulowana od 15:1 aż do 74:1, a dzięki użyciu wielu różnych kół zębatych nie pogarsza to wydajności. Możemy używać zarówno biegów o wysokich prędkościach, jak i tych niższych - idealnych do wspinaczki.
zgowe umożliwia efektywniejszą pracę silnika i znacznie zwiększa trwałość układu napędowego, zabezpieczając przed blokowaniem się silnika.
Wrangler posiada profesjonalne koła na oficjalnej licencji firmy Walker Evans Racing. Wykonane są z mieszanki wysokiej jakości nylonu, który zwiększa ich trwałości. Ponadto posiadają solidne mocowanie na śruby 12mm oraz chromowane obramowania przyciągające wzrok.
Axial Warngler wyposażony jest w markowe opony Trepador znanej firmy Maxxis. Większy profil niż np. w 1.9 Ripsaw™, zapewnia większy prześwit auta, lepszą absorpcje nierówności. Wysoka jakości mieszanki R35 zapewnia bardzo dobrą przyczepność podczas jazdy.
Zderzaki, zarówno przedni jak i tylny to licencjonowane zderzaki Poison Spyder są tak skonstruowane, że nie przeszkadzają przy stromych podjazdach. Dodatkowo profil zderzaków ma otwory w których możemy zamontować diody LED.
Jako, że wytrzymałość jest bardzo ważna w autach off-road'owych, w modelu zastosowano nadkola Poison Spyder, które chronią auto przed uszkodzeniami, zwiększają prześwit opon oraz nadają mu agresywny wygląd.
Tylni zderzak posiada realistyczny uchwyt na koło zapasowe, który sprawia, że można je szybko i łatwo wypiąć.
SCX10 Wrangler został zbudowany z uwzględnieniem przeróżnych szczegółów odnoszących się do jego większego odpowiednika. Lusterka, kierownica, drążek zmiany biegów oraz wiele innych elementów samochodu zostało wiernie odwzorowanych.
- Rozstaw osi: 313mm
- Szerokość: 229mm
- Wysokość: 229mm
- Waga: 2.1 kg
- Prześwit: 68mm
- Długość: 540mm
- Stalowa rama
- Średnica kół: 117mm
- Stalowa rama
- Kilka opcji zamontowania pakietu
- Przeniesienie napędu oraz dyferencjały z zawodniczego AX10 Scorpion
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakietu np. GPX Greenbox z zasilaczem
- Aparatura 2,4GHz
- Serwomechanizm
- Regulator obrotów
- Silnik klasy 540/550
- Baterie AA do nadajnika
- Klej cyjanoakrylowy np. Magic Glue
- Akumulator do zasilenia auta np. GPX 2700mAh lub 3600mAh 7,2V NiMH
- Ładowarka do pakietu np. GPX Greenbox z zasilaczem
- Aparatura 2,4GHz
- Serwomechanizm
- Regulator obrotów
- Silnik klasy 540/550
- Baterie AA do nadajnika
- Klej cyjanoakrylowy np. Magic Glue
Pro tento produkt zatím nejsou žádné recenze!
Napsat recenziMajitel internetového obchodu nezaručuje, že zveřejněné názory pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo zakoupili.
Informace
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją