...jest pusty
Saito Seisakusho Co. Ltd. to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i poważanych modelarskich firm na świecie. Ten Japoński producent najwyższej klasy 4-taktowych silników lotniczych, już od ponad 50 lat zaopatruje w swoje produkty modelarzy z całego świata.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Saito Seisakusho Co. Ltd to również pierwszy na świecie producent 4-taktowych modelarskich silników benzynowych. Prezentowany FG-36 to jeden z 4 motorów benzynowych w aktualnej ofercie tego producenta.
Silnik benzynowy Saito FG-36 to stworzony z myślą o modelach lotniczych, 4-taktowa jednostka przy której tworzeniu położono nacisk przede wszystkim na maksymalne osiągi silnika, zmniejszenie jego wagi oraz zapewnienie niezrównanej trwałości. Konstrukcja silnika została oparta na żarowej jednostce FA-220 "Zeus", która dodatkowo została doposażona w nowy gaźnik z pompą, elektroniczny układ zapłnonowy oraz mini świecę iskrową, zaprojektowaną specjalnie dla silników Saito.
Podobnie jak przy silnikach żarowych, podobnie i tu producent postawił na jakość. Wyłożony od środka utwardzonym chromem cylinder w którym porusza się tłok został zintegrowany z głowicą, dzięki czemu poprawiowo chłodzenie, znacznie zmniejszono masę i zniwelowano jakiekolwiek objawy nierównej, zakłóconej pracy (występujących czasem gdy elementy tłok-cylinder-uszczelka-głowica nie są ze sobą dobrze spasowane). Tłok, zbudowany ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu wyposażono również w pierścień poprawiający kompresję. Korbowód odlany z utwardzonego aluminium połączono z wyjątkowo wytrzymałym na uszkodzenia wałem korbowym wykonanym ze staliwa chromowo-molibdenowego, podobnie jak w wersji żarowej opartym na dwój najwyższej jakości łożyskach kulkowych.
Silnik FG-36 to najmocniejszy benzynowy silnik 4-taktowy w ofercie tego japońskiego producenta. Generujący 3 KM silnik zakręci nawet 20-calowym śmigłem, lekko podrywając do góry nawet 10-12 kilogramowe modele, pobierając przy tym średnio ok. 30 ml paliwa na każdą minutę lotu (przy 1-litrowym zbiorniku oznacza to nawet ponad pół godziny latania !). FG-36, bazowany na słynnym "Zeusie", czyli FA-220, podobnie jak jego model bazowy przeznaczony jest do pracy w modelach gigantów (klasy 1.40 i 1.80) i pomimo większej masy własnej, radzi sobie doskonale, szczególnie z największymi w zakresie, 20-calowymi śmigłami. Pracuje przy tym zdecydowanie równiej i stabilniej od 2-taktowych silników benzynowych dostępnych na rynku.
Czterotakty SAITO znalazły uznanie zarówno w świecie profesjonalnych pilotów, ceniących sobie doskonałe parametry techniczne, trwałość i osiągi, jak również przez początkujących, przede wszystkim za prostą regulację i praktycznie bezobsługową pracę.
Nie jest bowiem tajemnicą, że każdy z silników japońskiego producenta uznawany jest za istne modelarskie mini dzieło sztuki. Wszystkie 4-takty z logiem SAITO charakteryzują się niezmienną od lat wysoką jakością wykonania z olbrzymią dbałością o szczegóły, bezkonkurencyjnymi osiągami (przy swoich parametrach fizycznych), a także, co dla niektórych nie jest bez znaczenia - designem, oraz unikalnym dźwiękiem wydawanym podczas pracy. Wszystko to sprawia, że silniki SAITO stanowią markę samą w sobie.
Saito Seisakusho Co. Ltd to również pierwszy na świecie producent 4-taktowych modelarskich silników benzynowych. Prezentowany FG-36 to jeden z 4 motorów benzynowych w aktualnej ofercie tego producenta.
Silnik benzynowy Saito FG-36 to stworzony z myślą o modelach lotniczych, 4-taktowa jednostka przy której tworzeniu położono nacisk przede wszystkim na maksymalne osiągi silnika, zmniejszenie jego wagi oraz zapewnienie niezrównanej trwałości. Konstrukcja silnika została oparta na żarowej jednostce FA-220 "Zeus", która dodatkowo została doposażona w nowy gaźnik z pompą, elektroniczny układ zapłnonowy oraz mini świecę iskrową, zaprojektowaną specjalnie dla silników Saito.
Podobnie jak przy silnikach żarowych, podobnie i tu producent postawił na jakość. Wyłożony od środka utwardzonym chromem cylinder w którym porusza się tłok został zintegrowany z głowicą, dzięki czemu poprawiowo chłodzenie, znacznie zmniejszono masę i zniwelowano jakiekolwiek objawy nierównej, zakłóconej pracy (występujących czasem gdy elementy tłok-cylinder-uszczelka-głowica nie są ze sobą dobrze spasowane). Tłok, zbudowany ze stopu aluminium z dużą zawartością krzemu wyposażono również w pierścień poprawiający kompresję. Korbowód odlany z utwardzonego aluminium połączono z wyjątkowo wytrzymałym na uszkodzenia wałem korbowym wykonanym ze staliwa chromowo-molibdenowego, podobnie jak w wersji żarowej opartym na dwój najwyższej jakości łożyskach kulkowych.
Silnik FG-36 to najmocniejszy benzynowy silnik 4-taktowy w ofercie tego japońskiego producenta. Generujący 3 KM silnik zakręci nawet 20-calowym śmigłem, lekko podrywając do góry nawet 10-12 kilogramowe modele, pobierając przy tym średnio ok. 30 ml paliwa na każdą minutę lotu (przy 1-litrowym zbiorniku oznacza to nawet ponad pół godziny latania !). FG-36, bazowany na słynnym "Zeusie", czyli FA-220, podobnie jak jego model bazowy przeznaczony jest do pracy w modelach gigantów (klasy 1.40 i 1.80) i pomimo większej masy własnej, radzi sobie doskonale, szczególnie z największymi w zakresie, 20-calowymi śmigłami. Pracuje przy tym zdecydowanie równiej i stabilniej od 2-taktowych silników benzynowych dostępnych na rynku.
- Pojemność: 36,3cm
- Średnica tłoka: 38mm
- Skok tłoka: 32mm
- Masa silnika: 1245g
- Masa tłumika: 85g
- Masa łoża montażowego: 265g
- Masa układu zapłonowego: 135g
- Zakres obrotów: 1,700 - 9,000 obr/min
- Max.obroty bez obciążenia: nie zaleca się przekraczania 8,500 obr/min
- Konsumpcja paliwa: ok. 30 ml/1 min. przy otwartej przepustnicy 8,500 obr/min
- Moc wyjściowa: 3,0KM
- Ciąg statyczny przy APC 17 x 10: 5,7kg
- Ciąg statyczny przy APC 17 x 13: 5,4kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 19 x 8: 6,5kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 19 x 10: 7,0kg
- Ciąg statyczny przy Bowley 20 x 8: 7,5kg
- Ciąg statyczny przy Mejzlik 18 x 8: 6,8kg
- Ciąg statyczny przy Mejzlik 19 x 8: 7,0kg
- Zalecane śmigła: 17 x 10 > 20 x 8
- Zalecane paliwo: Objętościowa mieszanina benzyny z olejem w stos. 20:1 (standard) lub 30:1
- Pobór prądu (układ zapłonowy): 200 mAh / 15 min
- Silnik benzynowy Saito FG-36
- Aluminiowe łoże montażowe
- Tłumik + regulowane kolanko
- Świeca Saito mini
- Elektroniczny aparat zapłonowy
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Informacje
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją