0 Produkte
Alternatywny napęd dla modeli samolotów klasy .90 - 1.20.
Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
GT22 jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.
GT22 zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.
GT22 zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.
GT22 posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.
GT22 zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.
GT22 posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.
Piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
GT22 jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.
GT22 zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.
GT22 zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.
GT22 posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.
GT22 zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.
GT22 posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.
Piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
- Pojemność skokowa [cm³]: 22
- Moc [KM / obr/min]: 2.66/9000
- Zakres obrotów [obr/min]: 1800-9000
- Średnica tłoka [mm]: 32
- Skok [mm]: 27,5
- Masa silnika [g]: 761,6
- Masa tłumika [g] 132,6
- Masa układu zapłonowego [g]: 105
- Zasilanie układu zapłonowego: 4-6 celi NiCd/NiMH lub 2 cele LiPo/LiFe
- Zalecane śmigło [cale]: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8
Es gibt noch keine Bewertungen für dieses Produkt!
Eine Rezension schreibenDer Eigentümer des Online-Shops garantiert nicht, dass die veröffentlichten Meinungen von Verbrauchern stammen, die ein bestimmtes Produkt verwendet oder gekauft haben.
Informationen
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją