... is empty
Alternatywny napęd dla modeli samolotów klasy .90 - 1.20.
Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
GT22 jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.
GT22 zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.
GT22 zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.
GT22 posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.
GT22 zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.
GT22 posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.
Piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.
GT22 jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.
GT22 zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.
GT22 zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.
GT22 posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.
GT22 zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.
GT22 posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.
Piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
- Pojemność skokowa [cm³]: 22
- Moc [KM / obr/min]: 2.66/9000
- Zakres obrotów [obr/min]: 1800-9000
- Średnica tłoka [mm]: 32
- Skok [mm]: 27,5
- Masa silnika [g]: 761,6
- Masa tłumika [g] 132,6
- Masa układu zapłonowego [g]: 105
- Zasilanie układu zapłonowego: 4-6 celi NiCd/NiMH lub 2 cele LiPo/LiFe
- Zalecane śmigło [cale]: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.
Information
- Jak kupić tanio zabawki
- Pozycjonowanie
- Wózek dziecięcy wielofunkcyjny: Przewodnik po najlepszym wyborze dla twojego malucha
- Hurtownia z odzieżą dla dzieci: Jak wybrać najlepszego dostawcę
- Folia stretch: Jak wybrać najlepszą do pakowania
- Dron na początek: Twój przewodnik po pierwszym wyborze
- Wykaz raportów: Klucz do efektywnego zarządzania informacją